INSIDAN SÄGER IFRÅN

Nu vet jag inte alls vad jag ska skriva, jag vill väl alldeles för mycket för att ens få ut något av de ord som jag skriver. Mitt humör är helt, nej jag vet inte vad. Vet  inte alls vad jag ska säga. Är typ helt tom. Kan väl inte beskriva det bättre än att bubblan sprack och jag föll flera trappsteg ned. På gott och ont men mest åt det andra.
Mina planer blir inte som tänkta och helt plötsligt fick jag din roll i det här spelet. Med allt för mycket känslor och tankar omkring mig bestämmer jag mig för ca en veckas blogguppehåll. Dels för mångas olika kommentarer men mest för att jag själv vill hinna med det jag faktiskt vill.
Så ja, ta hand om er eller något?

Kommentarer
Postat av: Lisa

hoppas det blir bättre med vad de än var som sprack (?) :* puss<3

2009-03-02 @ 21:46:31
URL: http://trillingsystern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0