"DET ÄR INTE LÄTT NÄR DET ÄR SVÅRT MEN SKÖNT NÄR DET ÄR HÅRT!"

Hejhejblogg.
Jag är verkligen jätte ledsen att jag inte hinner blogga längre, känns inte alls nå kul eftersom jag tycker om det själv. Jag har kommit fram till att jag inte alls har någon tid för detta. Som för allt annat, så ger detta konsekvenser, och jag vet inte om ni tycker att det är bättre att jag bloggar en gång i veckan eller om jag ska sluta helt? Jag har ingen aning.
För några inlägg sen så berättade jag att allt var fixat och klart inför resan till Åre. Det höll i två dagar, sen kom jobb i mellan för en av oss. Och bara för en resa kan man inte riskera sparken. Så resan blev inställd, bara pga det. Känns oerhört tråkigt, men jag tror på min instinkt och känner att det kommer fler chanser. Jag har några bestämda och obestämda (för tillfäller bara planer) stunder jag ser framemot. I helgen åker jag och Nic till Sthlm för att få shoppa, känns väldigt behövligt. Verkligen. Sen ska jag och M utföra en oplanerad kryssning, om vi blir själva eller inte har vi ingen aning om, och exakt tid och datum är inte heller bestämt. Men det kommer bli mer än kul :) Jag och Nic ska också genomföra Skåne innan sommarlovet, vilket kommer bli jätte kul, bara dialekten gör ju en på flummigt humör? :)
Jag börja också känna stämning inför resan till Portugal med Nic. Tänk att vi ska vara borta i två veckor för oss själva och bara festa, sola och bada, och såklart bara vara. Det kommer bli mer än underbart. Att det är ca 8 veckor tills vi åker gör mig verkligen pigg!
Ja, det låter för min del som det verkligen kommer bli en bra vår/försommar. Och just idag, är mitt humör på topp. Hoppas också att jag har likadant flyt hela dagen så jag får träffa min sötnos ikväll.
Pusspåer vänner, att ni är kvar mina läsare är sjukt. Guldmedalj åt er!




Det är som bäst när det är vi två.

Kommentarer
Postat av: nicole

Är man översprallig och inte kan ha fötterna på jorden så är man..

2009-03-19 @ 14:17:03
URL: http://niicolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0