BEFORE U KNOW IT

hejhejblogg.
Det här lär bli sista gången jag bloggar den här veckan för jag har ganska fullt upp, och jag tror inte alls att jag har tillgång till data.
Jag tänkte bara berätta väldigt snabbt om mina tankar. Gårdagen var mysig, jag var inte helt på topp men umgicks ändå med min M hela kvällen. Vi var förbi Bageriet och träffade lite folk och satt och prata innebandy en bra stund. Jag ringde upp Nic för att bli räddad. :D
Idag är det mycket som står på schemat, är fortfarande i skolan, ska skynda mig hem och packa och fixa. Jag tror att M kommer förbi en stund ikväll, vi kanske äter gemensam middag eller något, vi får se. Senare ikväll ska vi iaf hämta upp Nic som troligtvis har packat klart får vi hoppas (!) och sen åka in till stan för att där sova.
Båten går 7.05 imorgonbitti och det innebär hela helgen på fastlandet, SKÖNT! Så helgens planer är få, shoppa shoppa shoppa. Vi kommer hem igen söndagnatt, och då lär vi vara slut.
Detta blev ett sjukt dåligt inlägg och mega tråkigt, men som ni vet har jag ju faktiskt inte tvingat er att läsa, så. Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0