HEEY!

hejhejblogg.
Idag är det tisdag, och det är inte vilken tisdag som helst utan dettta är en stressig tisdag. Precis som förra året ska jag och min mamma klara av 2 födelsedagar på en dag, på mindre än 4 timmar. Kan bli svårt, men så effektiva som vi är så borde det inte vara några problem. :)
Jag har precis gjort i ordning mig klar och ska åka in till stan om en stund. Innan det ska jag övningsköra lite.. ( NICOLE, JAG ÄR SÅ SÄMST!)

Jag har en höjdpunkt nu i veckan, jag och Tim ska träffas, var typ månader sen!!! Det ska bli jätte mys, får se vilken dag det blir bara, men torsdag låter perfekt än så länge.
Nu har jag faktiskt inte tid att sitta här, sköt om er så hörs vi senare. Pussssssspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0