GE MIG TUUUR

hejhejblogg.
Idag har jag hunnit med en hel del, fast jag sov ut (10.15). Hur skönt som helst, bara jag och syster var hemma, helt tyst och jätte mysigt.
Jag startade faktiskt dagen med ett träningspass, tränade hårt i en timme, dog typ, strechade efter i en halv timme eller något, riktigt skönt. Dum som jag är hoppade jag över frukosten och duschade istället. Gjorde senare en god lunch. :) På tal om mat, mamma har köpt hem blodgrape och jag är överlycklig. Så himla gott!
Nu sitter jag färdigsminkad och ska bara packa innan jag åker in till Mathias. Tror att jag blir kvar där över natten eller något men de lät osäkert. Det märker vi iaf.
Annars ska den här dagen inte vara något speciell alls. Det känns lite bättre än gårdagen men jag känner mig ändå helt slut. Särskilt i huvudet.
Nu ska jag ta en rask promenad ute i regnet med chip. Vi hörs och ses, antgaligen imorn.
Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0