DU GÖR ALLTID ETT VAL

"Även om det är jobbigt så kommer du klara av det, du kommer se en dag vilka som verkligen är där för dig och inte, men kom ihåg bara att man inte förlåter allt bara för att det är vänskapen som står och lutar, ibland är en person inte ens värd tanken av vänskap. För så som man vill bli behandlad själv ska man behandla andra, eller hur? Det vet du ju.
Men glöm aldrig en sak, förtroende är inget man får, det är något man förtjänar."





Hejhejblogg.
Jag är typ här igen, det har stått stilla i bloggen några dagar nu. Faktiskt så är det av ganska många anledningar, först och främst för att jag har dom här dagarna vart tvungen att fokusera på skolarbete, träning och min fritid. Att blogga tar ju ganska mycket tid, men jag tycker också det är roligt och därför håller jag fortfarande på. Jag känner också att mycket strul har kommit och gått dessa dagar, och det är inget jag vill dela med mig av, däför bestämde jag mig för en kort paus med tankar och funderingar. Man vad gör det egentligen, jag är ju tillbaka igen?
Konstigt nog har antalet läsare varit kvar, det finns alltså många som bevakar min blogg, och verkligen vill veta vad jag gör om dagarna. Många har också frågat om jag lagt av med bloggandet, eller om det är påväg neråt. Även om tanken har tagit tag i mig många gånger så har jag valt att fortsätta, som sagt, för att det är kul. 
Nu vill jag dela med mig lite av vad jag har för planer i helgen, känns som om det kommer bli en lugn helg men ändå rolig.

    Idag, fredag, det känns underbart att det är fredag. Jag har dubbelträning idag, först gym sen så är det innebandy träning ikväll. Ska också passa på att umgås med favoriterna under dagen. Ikväll håller jag till hemma, kommer förresten hem ganska sent så den lilla tiden jag är hemma ska jag umgås med mam.

Imorgon, lördag, jag har inget speciellt planerat på förmiddagen, tror jag ska ta mig ut på en promenad med Chip, sen ska jag fixa lite hemma. Jag är bjuden på ett rikitgt barnkalas (kompis fyller 18) men jag vet inte hur det blir, senare hoppas jag på att träffa Tim,  och isf lär jag ju vara med honom resten va dagen :)

Söndag, jag tänkte faktiskt inte ta träningspaus då, som jag egentligen borde, jag ska nog köra ett pass där på eftermiddagen någon dag, sen är ett plugg ett måste denna dag. Kvällen ska jag avsluta hos min sötnos Nic, och bara vara för oss själva. Babe.

Jag ska se om jag hinner blogga något mer idag, om inte, så hörs vi imorn! Pusspåer!

Kommentarer
Postat av: nicole

Åh vad jag längtar till söndag!

2009-01-23 @ 19:25:29
URL: http://niicolan.blogg.se/
Postat av: Lisa

En sak o tänka på: There Can be miracles when you believe. <3

2009-01-24 @ 12:32:38
URL: http://trillingsystern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0