OMBYTT

hejhejblogg.
Jag är trött idag, klen, har ont. Det känns som jag har brutits ner totalt. Kanske är det lite mycket att träna 6 ggr i veckan iaf? Jag vet inte, känner idag att jag bara ska det lugnt. Inget blir som tänkt, skruttTim har gått och blivit sjuk, TRÅK! Jag ville träffa honom, men inte när han är sjuk. Vi får flytta fram de. Vad ska jag hitta på liksom, nej men tjejerna hörde av sig, sa någonting om typ chillkväll. Låter skönt.
Min morgon har börjat skit, bråkade, eller typ tjafsa med mam. Om världens patetiska sak. Damn. Det kan hända sånt när jag är alldeles irreterad, men jag är ju inte irreterad på henne. Utan en annan person. Jag har verkligen svårt för att när man ska göra något tillsammans, och anstränger jag mig verkligen till max, och den andra bryr sig knappt, och sen får man liknanade kommentarer: "men kunde du inte valt nå bättre?" eller "Jag kom på att ...." och helt plötsligt passade inte det jag sa alls.
Vi hörs senare. Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0