DEM VET HUR MAN GÖR

hejhejblogg.
Igår somnade jag väldigt tidigt, första dagen på hela lovet jag slöt mina ögon innan tolv faktiskt. Det var skönt, för idag känner jag mig helt utvilad och glad, (mest för att jag ska åka pulka om ett tag,) det kommer bli toppen!
På tal om toppen, så jag tycker det är så kul när folk i andra bloggar har en liten text på slutet, typ "hissar och dissar" och liknande. Iaf jag, då blir det att hela inlägget sitter jag och gissar vad som kommer att komma på det bra eller dåliga genom att dömma inlägget. Så jag tänkte också börja med det, Men istället för hissar och dissar, så ska jag ha toppen & floppen. Haha bra idé va ? ;)  - verkligen jag som kom på den :D


En annan rolig sak är att jag gör som många andra på jullovet, ser en hel del filmer. Och det här jullovet har jag sett många filmer med Cameron Diaz och Kate Hudson, och jag har kommit fram till att det är mina nya favoriter. Dom två utspelar sig mycket i romantiska komedier, vilket är min favorittyp på film.

KATE HUDSON



Jag har bara sett 2 filmer med henne men älskar båda, jag rekommenderar verkligen filmerna:
 
Hur man blir av med en kille på 10 dagar
Jag, du och Depree


Cameron Diaz



Jag har sett lite fler filmer med henne, och dom är lika bra dom.
Här har ni några ni verkligen borde se om ni också gillar henne..

What happens in Vegas
The Holiday

I hennes skor
Snygg, sexig och singel
Den där Mary
Min bäste väns bröllop

Ni kanske har någon film ni vill dela med er av?

Pusspåer!

P.s. Toppen och floppen kommer senare under dagen!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack!

2009-01-05 @ 14:09:17
URL: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: Maria

åh nu blir jag avis, vill också åka pulka:o

2009-01-05 @ 17:06:58
URL: http://maarlan.blogg.se/
Postat av: Eveline

sv; ja jag älskar den :) vill se den igen :)

2009-01-05 @ 18:02:01
URL: http://evelinehaugaard.blogg.se/
Postat av: Angelica

kate hudson är så snygg =) och riktigt suktig skådespelare

2009-01-05 @ 23:17:40
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Anonym

cameron och jag dejtar!

2009-01-06 @ 14:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0