SURPRISE!

Kom precis hem från att ha åkt pulka. Haha, det är nog inte min grej ändå det där. Jag känner mig så dålig och barnslig. Men ändå är det någonting som är kul, kanske just att bara komma bort från alla tankar ett tag.
Jag sitter just nu coh bara stirrar på klockan. Om en halvtimme går Ylvas båt. Vill inte det, vill inte ens att hon ska lämna ön.
Just nu känner jag inte alls för skolan imorn, jag är trött. Trött på gotlands skitsnack, trött på att gå upp tidigt, trött på skolans mat.
Jag tror inte heller det här är någon bra bloggdag, jag tror jag tar en paus. En dag, en vecka eller ett tag. Vi får se när jag är tillbaka.

Toppen: Pulka med syster+kus.
Floppen: Ylva åker hem.

Pusspåer.

P.s. Jag såg min vän Tim idag, i backen, oväntat men.. han gör mig glad. Jag har kommit på att jag inte nämner han så ofta, döljer jag något kanske? kanske inte.. Han är snäll. Han är typ den bästa. Nej nu vet jag inte vad jag skriver, jag ska sluta bara skriva en massa, men jag vet iaf att jag saknar honom. Jag får ta och höra av mig. Pussengångtill.

Kommentarer
Postat av: Den nämnde

Neej inte har du något att dölja? Hihi

Jag tycker bestämt du borde nämna mig lite oftare också!



Saknar dig också



Pusselipusspusspådighej

2009-01-06 @ 17:00:32
Postat av: Gina svarar

nej det har jag inte :)

Jaså? ja men då ska jag göra de..

:)

2009-01-06 @ 17:26:45
URL: http://ginah.blogg.se/
Postat av: Maria

jaa, den får mig o tänka på sommar:D

2009-01-06 @ 17:55:48
URL: http://maarlan.blogg.se/
Postat av: Angelica

no prob :D nej de är inte barnslligt med pulka det är ju SÅ kul =)

2009-01-06 @ 19:28:43
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0