MED TUNGT HUVUD OCH TRÖTT KROPP

hejhejblogg.
Det har hänt så mycket idag och jag har mycket att berätta men det kommer väl därför inte fram någonting! Mässan idag var toppenkul, började prata med väldigt nya ansikten och skrattade för det mesta. Vi hade då Kränku som vårat företag, och jag tycker vi gjorde ett riktigt bra jobb.
Jag vet inte vad jag ska säga, jag är så himla trött. Har inte alls sovit mycket i natt, låg bara och tänkte på den kommande dagen, men vet ni vad? Jag spelade spel med C igår, as kul. Jag vann, helt överlägset i bowling. Inget ni hade förväntat er va? ;) jag är ett proffs egentligen! I smyg..
Nej nu ska jag lägga mig och sova, sen ska jag träna. Jag kommer hem sent ikväll, vet inte om jag hinner skriva något mer, men det märker vi.
Take care, pusspåer.

Kommentarer
Postat av: besiana

tacktack :)

2009-01-29 @ 20:56:45
URL: http://besianamavraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0