HAPPY DAY!

Hejhejblogg.
Jag är på toppenhumör, känner mig dock lite seg efter dagens träningspass. Jag ska snart ringa min lilla babe som ligger hemma och är sjuk. Huh Nic, hur bär du dig åt när du blir sjuk egentligen? Lite fakta om det, ja hon är typ aldrig sjuk, men när vännen plötsligt blir det, så pratar  vi sjuk. Hon sover typ i 2 dygn i sträck och är inte tillänglig. 

Ibland kan jag få känslan av att väldigt många bara säga saker, men som aldrig blir av. Och jag kan ju bara tänka mig att någon av er har tänkt så angående min och Nics trip. Men vet ni vad,  igår iaf, bokade jag och Nic våran resa, UNDERBART! Vet ni hur skönt det känns att ha ett datum man kan se framemot. Vi åker lördagen den 23 Maj och är borta i 2 veckor, och kommer hem lördagen den 6 juni. Vi missar balen + studenten, men det gör mig inget. Det är ju inte jag som går ut liksom ? :)
Vi har en hel del hotell vi ska välja mellan, kanske någon av mina läsare som har varit i Albufeira i Portugal? Och kan tipsa om något.. ?
Whatever. Nu har jag inga roliga nyheter att berätta, jag kan väl bara säga att det är långt ifrån bra med tjejerna. Och såg man idag så lär det ju ta tid innan det fixas. Men jag klarar mig bra, allt går finfint.
Pusspåer.


Kommentarer
Postat av: Sara.

Gu va kul gumman! men du missar min bal o student!:( Men vi får ta massor med bilder!!

2009-01-19 @ 19:57:16
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0