FLIPP

hejhejblogg.
Det blir väldigt sena kvällar jag bloggar nu, har tränat. Jag är trött som ett as. Vet inte vart jag ska ta vägen. Sängen känns som ett bra alternativ. Dagen har varit OK, jag har pluggat en hel del och fått mycket gjort tills nu då jag är för trött, jag börjar skrika på min mam, enligt mig det sämsta man kan göra. Men de bara kommer, jag ville inte stå ute och frysa och jag skyller på att det var kylan som höll på att döda mig. Jag blev typ arg och vill be om ursäkt, men jag är så trött att jag inte ens orkar ta den diskussionen. Så trött är jag, och när jag är trött, då börja jag sakna allt och alla, och känna mig helt ensam, fast jag vet att det finns en hel telefonlista jag bara skulle kunna ringa till.. Men ändå.. Jag vill att min Nic ska komma hem nu, det vill jag verkligen. Jag vill träffa Stina för att bara prata, sånt är hon bra på. Jag vill träffa Linnea för att träna. Jag vill träffa Tim för att "bara va". Jag vill träffa Ylva för att umgås. Jag vill åka tillbaka till varma Portugal.
Jag vill skapa nya minnen.
Nej nu ska jag sluta att bara virra omkring, här kommer dagens...

Toppen: Jag fick veta mitt betyg i några ämnen, iihhh vad glad jag blev.
Floppen: Jag skrek på min mam och fick henne att känna dåligt samvete för ingenting.

PUSSPÅER!

Kommentarer
Postat av: Tim

Jag vill också "bara va", men helgens planer kan bli lite svåruppnåeliga, eftersom det är svårt att ta sig till Nicole och jag har innebandy och fotboll på söndag.

2009-01-14 @ 20:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0