EVERYTHING IS ABOUT YOU

Jag blev utmanad av min kära vän Sara att göra detta test, och då får jag väl göra det också ;)

4 av mina favoritprogram på tv just nu.
Den var lite svår alltså, men jag tror det är..
  • - AFV
  • Svensk semester eller nått
  • Gossip girl
  • Room Service
4 saker jag gjorde igår.
  • Tränade
  • Träffade mina vänner
  • Gick i skolan
  • Hade deeptalk med mam
4 saker jag ser fram emot.
  • Portugal med Nic
  • Till Nic kommer hem (imorgon!!)
  • Helgen med Nic
  • Shoppa med Nic
4 av mina favoritrestauranger.
Nja, jag svarar på favorit mat i stället :)
  • fläskfilé, klyftpotatis, b-sås!
  • Kyckling med fetaost och pasta
  • Plankstek
  • Pasta med skinksås
4 saker på min önskelista.
  • En resa med Nic, vilket jag vet blir sann ;)
  • Att jag går ut med bra betyg
  • Att allt fixar sig med hästarna
  • Lyckan är att vara två.

Trevlig läsning innan ni går och lägger er ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha kul grej! :D

2009-01-15 @ 19:00:13
URL: http://trillingsystern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0