DET ÄR SKILLNAD PÅ FRAM OCH BAK

hejhejblogg.
Gårdagen blev inte som planerad heller, ändå fram tills kl. 21  så trodde jag att det skulle bli en myskväll hemma i soffan med min familj. Men det blev ändrat fort och helt plötsligt var jag i stan i ett rum med kortlek, snus, folk, soffa, alkohol, cigaretter, några av favoriterna och mycket mer.
Jag kom hem vid 2 tiden och var död, somnade direkt i sängen.
Jag vaknade idag väldigt sent, har endast vart vaken en timme. Men det kan vara otroligt skönt att bara sova ut i bland. :)
Jag har mycket som är dagens planer, plugga, hjälpa mamma med en del fix, åka till Nicole och kolla på hotell. NIC VI MÅSTE KOLLA PÅ HOTELL! jätte viktigt ju.. jag har hittat några fina :)
Nu ska jag ta upp matteböckerna, jag skriver senare, PUSSPÅER!





En bild som säger mer än tusen ord.

Kommentarer
Postat av: nicole

Snygg rumpa jag har! ;)

2009-01-25 @ 17:26:24
URL: http://niicolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0