DAG UTAN STRESS

Hejhejblogg.
Jag sitter just nu och försöker plugga, det går ju inte toppen men det var nästan värt ett försök. Hade det typ varit handel eller något hade jag gjort klart det för länge sen, men ni kan ju nästan bara gissa vilket ämne vi ska skriva uppsats i? ENGELSKA! Såklart är det engelska. Fy bubblan, tänk om man kunde typ muta Nicole att göra det, eller varför inte Tim? haha, Hade varit kul att se lärarens min om jag lämnade inte värsta uppgiften. Hade varit lite jobbigare sen bara om man skulle bevisa att man kan allt det där på pappret. Huu. Jag vill inte fuska. Det skulle bara skapa en massa problem efter. Aja, nog om det.
Jag är lite spänd till imorn, vi ska ha hansamässa här i huset. Vi har företagetet Kränku och mässan går ut på att demostrera deras produkter på ett bra sätt. Vi har planerat mycket och det har gått bra, som hoppas det fortsätter på samma spår.
Vi ska snart ner till butiken för att hämta morgon dagens produkter, nice, nice. Önska mig lycka till!

Idag är det träning som står på schemat igen, ovanligt va? Först ska jag hem och fixa lite, usch min mamma är i Sthlm. Ville inte att hon skulle åka men men, Jag får träffa henne på fredag igen. Hoppas jag får lite presenter :) Det är ju så boooring att vara hemma utan henne. Senare ska jag nog plugga av lite från listan, matte t.ex. Sen träna igen :)
Vi hörs senare, pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0