BACK IN THE DAYS

hejhejblogg.
Min dag vart lite speciell, inge skola idag inte. Nej hade bara två lektioner men båda typ inställda. Fast egentligen gör det ingenting, jag var jätte pigg när jag vaknade i morse vid 8 :)
Jag kom hem för en stund sen från Nic, hämtade mina grejer där och åt lite lunch. Dagens planer är att plugga matte, vi har ju prov snart (!) och träna. Det ska bli kul, väldigt skönt också.
Jag har hämtat massor av roliga bilder hos Nic, så nu har jag en hel del jag kan bjuda på ;)
Vi hörs senare gullungar, PUSSPÅER!




Se här vad jag hittade ;) (Skolavslutningen 07)

Kommentarer
Postat av: nicole

Jag som har gjort den här super fina bilden, känner mig verkligen stolt! :)

2009-01-26 @ 16:10:45
URL: http://niicolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0