ONÖDIGT? - för all del

Haha, jag vet inte vad jag ska skriva, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag får bara en känsla av att mitt liv är just för stunden väldigt patetiskt. Allt är bara som ett  fånigt skämt. Dels för att:

  • Jag hade en av mina vänner som en förebild för att dem visade hur ett förhållande kan fungera trots alla omständigheter, efter 2,5 år, är enligt en del han otrogen med en tjejkompis. Svin.
  • Jag övningskörde för första dagen idag, kill me alltså, jag kommer aldrig få körkort. Bara att hålla farten, växla och se på vägen samtidigt var i stort sett omöjligt.
  • Jag vet inte om jag börjar 10 imorn eller 12, känns väldigt frustrerande att jag inte heller kan ta reda på det klokt och jag vet exakt hur glad jag kommer bli om vi börjar 12 fast jag är i skolan 10. 
  • Det är söndag nu, och jag längtar till tisdag, bara för att det är innebandy träning. Har ingen aning om varför, men jag gillar väl helt enkelt våran nya "stämning" i laget.
  • Det händer redan fast det inte fick hända. Jag glider ifrån Nic. Jag känner liksom inte känslan jag brukar känna. Kanske dags att göra någoting åt?Skit samma, här kommer helgens:
Topp: Alla hjärtans dag, bättre än förväntad!
Flopp: Fredag den trettonde kan gräva ner sig.

Nu så, ett deeptalk med mam väntar. Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0