HAPPY FACE

Hejhejminavänner :)
Idag har det varit väldigt, väldigt fullt upp, känns knappt som om jag får ens sitta ner och bara vara en liten stund. Igår var det dubbelpass, kom hem sent, packade det sista tills idag och ägnade hela min kväll i telefon, trippel. Med Nic och Tim. Haha ganska speciell blandning med dom två, men det var också en upplevelse i sig!
Idag har det varit praktik för min del, superkul! Jag trivs bra och är sysselsatt hela tiden. Dock är det långa dagar men det är inget jag dör över, men observera att med mitt träningsschema och praktiken kan det bli tufft att hinna med bloggen också. Jag ska göra mitt bästa. Jag har förutom praktiken tränat idag, oväntat va? Jag och Frida var alldeles, alldeles för trötta för att ens göra något ifrån sig, så vi bara sprang runt och flabba hela tiden. Bättre lycka nästa gång.
Jag tänkte dela med mig av veckans schema eftersom det kan bli dåligt med uppdatering, men innan det ska ni få:

Gårdagens...

Topp: Nicole och Tim i telefon (dom ville så gärna stå med på topp, så varsegod vänner! Ni är lite värda det)
Flopp: Kvällen slutade med tårar och hemska framtidsplaner...

Dagens...

Topp: Min första träff med lekstugan (praktikplats) , Fick sockerkaka :)
Flopp: Min tid rinner iväg, inlämningar och prov närmar sig!!!

Här kommer dagarnas planering:

Onsdag: Praktik från 10-18 , sen träffa två av mina bästa vänner :) Nicole och Timtimtim :) och ha myyssssssskväll.
Torsdag:  LEDIG! Underbart. Min älskade mam fyller år, så middag på kvällen, förfest hos mig typ (?) , sen antagligen sävefest om vi kommer så långt!
Fredag: Jag kommer vara mer än trött, (kul att jag bestämt mig redan för att jag ska vara trött ;P ) skola, dubbelpass, och innebandy. SOVA!
Lördag: Helt ledig. Tänkte att jag skulle ta lite seriössnack med Tim :) Det lär ju inte ta hela dagen.. men men.
Söndag: MATCH FÖR FAAAN! haha, jag vet redan resultatet :) PLUGGPLUGGPLUGG!

Pusspåer. SOV SÖTT!

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha låter verkligen som om du har allt planerat xD Och nee, det är inte du som är "G" =) Så du kan vara lugn ;P puss<3

2009-02-04 @ 18:26:18
URL: http://trillingsystern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0