JAG BYGGER UPP EN VÄGG I MELLAN

Hejhejblogg.
Med feber och trötthet kom jag fram till att det här kommer bli en speciell kväll, en sån kväll som inte brukar tillkomma. Det är bara jag och lillasyster hemma, vi har precis lagat mat tillsammans, och ätit upp. Hon är typ duktigare än vad jag är och hon gjorde det mesta. Jag är sådär lagom kul och skulle lika gärna kunna gå och lägga mig. Jag har också bestämt under det senaste dygnet att igår var verkligen den första och sista sävefesten det här året jag betalar inträde för att få komma in. Vilken jävla kväll, usch säger jag bara. Mer tänker jag inte säga, och jag förstår precis nu varför Tim eller en del väljer att stanna hemma. Det strulade också till det väldigt mycket igår, och det gick verkligen verkligen upp för mig en gång för alla vilka som bryr sig. Jag kräks av bara era idéer. Ni är för mycket, och kommer alltid att vara. Ni har inte ändrat er för någonting.
Efter att jag och Nicole bestämt oss för att en del inte borde finnas sådär vid 1 tiden i natt, så hämtade C upp oss. Underbart, oh så glada vi blev. Jag kände lycka hela kvällen för att få slippa gå långa biten till Säveområdet med skavsår. När vi väl bestämt oss för att sova så fick jag och Nic sängen att dela på. Jag vet inte hur tacksamma vi var för all omtanke men mycket var det. Det kändes som om jag aldrig har sovit bättre.
Jag klarade tyvärr inte av min feber och illamående + all otäck närhet av er och bestämde mig för att sjukanmäla mig och åka hem till mam. Hon bäddade ner mig och jag somnade vid 10 tiden och sen kom syster in och väckte mig när klockan var 16.15. Jag kände mig helt utmattad. Mamma hade en hälsning från jobbet att jag borde gå in och kolla min mail, och när jag väl gjorde det så blev inte min dag så tokig ändå. Nic, jag kan inte hålla mig tills vi åker!
Nu ska jag krypa ner i soffan och prata med min sis, vi kanske hörs nästa gång imorn.
Gårdagens & dagens..

Topp: N & C, igår vet jag inte vad jag hade gjort utan er.
Flopp: Jag börjar känna hat i luften..

PUSSPÅER!

Kommentarer
Postat av: jossan

hejhej allt bra?^^

kram

2009-02-07 @ 10:53:23
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0