ONT-I-HUVUDET

hejhejblogg.
Idag vet jag inte vad, jag har suttit i timmar och letat hotell. Vi hittade ett som verkade passa oss perfekt men det vart tydligen väldigt slut. Så aja, ny jakt på nytt. Men, det verkar ljusna.. har hittat några med fler stjärnor, wiiee!
Idag hade vi prov, Sveriges riksdag och regering och hela den biten där i mellan. Gahh. Tur att jag pluggade hela kvällen ändå. Det gick faktiskt bra, resultatet återstår ju ännu att se..
Den andra lektionen som var engelska, skulle jag redovisa min uppsats muntligt. Oh shit så nervös jag var, men men. Nu är det över, och det känns underbart.
Dagen har varit bra i sig, bortsett från min huvudvärk och så. Skolan rullade på. Tufft rim!
Mam hade städat och fixat i mitt rum när jag kom hem, jätte snällt och jag blev jätte glad, såg så rent ut :)
Jag har ju faktiskt inte berättat för er att jag tog lite bilder sen den korta förfesten sedan i torsdags, om dom ser kloka ut ska vi ju inte diskutera. Men bara för att jag är så snäll så ska ni få några :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0