FREDAG!

hejhejblogg.
Idag är det en ny dag, det är fredag, wiiie! Jag älskar fredagar.
Den här dagen kommer gå väldigt snabbt känner jag på mig, ni vet ju redan planerna så jag behöver ju inte berätta dom.
Vi har precis haft läxförhör, jag kan knappt koncentrera mig klokt, jag bara tänker på en hel del annat. Jag får faktiskt skärpa mig lite.
Jag känner att jag blir helt tom med bara tanken att vara ifrån Nic i mer än än typ 5 dagar, hjääälp hur ska jag klara mig. Ingen aning, jag ska ta med mig lite kläder som är hennes och känna iaf att jag har henne lite där. Hon ska själv till Skåne, så hon lär ju också vara ganska upptagen.
Men hörre ni, bara för att jag är borta i fjällen så kommer inte min blogg dö ut. Jag kommer ha en gästbloggare, (som vanligt) om människan kommer presentera sig själv eller inte har jag ingen aning om. Det märker ni :) Kanske att det blir några inlägg där uppeifrån!
Men jag kommer blogga ikväll också, när jag kommer hem, typ efter 22. Måste också packa ner det senaste!!!
Vi hörs ikväll, pusspåer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0