TOP OF THE WORLD

Heeej igen! Hoppas ni har haft och fortfarande har en härlig måndag. Jag har iaf haft en mysig och ledig måndag. Vaknade på samma ställe som jag somnade på och gick upp och tog en brunch med tjejerna. Efter det var det bara att göra sej iordning för att inte missa skjutsen in till Visby. Jag och två till tog några timmar på stan och alla förutom jag hittade några fynd. Jag har den tendensen att aldrig hitta något när jag har pengar och hitta hur mycket som helst när jag inte har en endaste krona, jobbigt läge.. Just nu sitter jag hemma och pratar med min mamma och hennes kompis om att vi kanske ska flytta + så pratar vi om min kompis pappa (pappa-grejen går vi inte in på). Om vi flyttar har jag bestämt mej för att i mitt nya rum vill jag att ena väggen ska vara en hel spegelvägg, jag har alltid velat haft de. Men min mamma vill de inte lika mycket som ja för hon tror att ja kommer ta sönder den (?) som ja nu inte förstår hur hon har tänkt att jag ska lyckas göra de, men men. Jag sitter också och längtar något otroligt till sommaren! Det bara rusar i hela mej när jag tänker på värmen, ljuset, ledigheten och alllllt som man gör under dom tre månaderna. Jag är verkligen en sommarmänniska. Jag vet att Gina gillar sommaren väldigt mycket hon också, hon sa någongång att det hon gillade var friheten, att man inte behövde anpassa sej efter någonting utan kunde ta dagen som den kom + plus att hon blir så glad av ljuset och värmen, sola är nog en av Ginas största livsnjutning. Livsnjutning är bra, man ska njuta av livet, ja fan vad man ska göra de! Nu blev jag värsta bestämd när jag skrev de, de slog mej verkligen att man ska göra de - vad glad de gjorde mej. Något som också gör mej glad är att de lär bli en bra kväll imorron. Mycket alkohol, skön musik, singstar, alias och ett gäng härliga människor. Sådana kvällar blir alltid roliga och de är så bra att dom finns, för dom behövs ofta. Men nu ska jag fortsätta att ägna mej åt den här kvällen. Lugn och skön med en bra film, kanske blir att man springer över till bruden några dörrar bort också, om ja har turen med mej att hon är hemma, man vet aldrig..


Ha en fortsatt mysig kväll, vad ni än gör. Pussssssss

PS: Efter mycket om och men hittade jag den här bilden på Gina och de slog mej direkt då att hon ska vara brunhårig. Hon passade verkligen i de, intesant? Jag tycker ni borde kommentera och säga vad ni tycker hon passar bäst i, de skulle ge Gina en tankeställare.








Kommentarer
Postat av: denise

Du är utmanad, kolla min blogg;)

2009-02-23 @ 21:56:50
URL: http://denisegotvik.blogg.se/
Postat av: Sara

Gina passar i allt, men jag håller med om att hon va super snygg i mörk brunt:)

2009-02-23 @ 22:45:34
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0