TJÄNNA

Ännu en dag som gästbloggare! Ni ser jag har inte glömt bort att jag ska göra det här, än..
Dagen idag har varit som alla andra söndagar, seg och inte idérik för fem öre. Det enda som har hållit mitt humör uppe idag är att jag inte behöver pallra mej upp till skolan imorron. Efter soffliggandet hemma började sakna vännerna för mycket och sitter nu några kilometer utanför Visby i en riktigt skön fåtölj och umgås med två (som kanske snart blir tre) riktigt härliga brudar. Vi har inget planerat för kvällen men riktar nog in oss på film och tjejsnack. Just nu är brudarna ute och tar ''en nypa luft'' medans jag sitter och smälter av att kolla på Miami Ink's Ami, han är verkligen mannen i min smak! Jag och min jobbarkompis sitter ofta och pratar om snygg-Ami samtidigt som vi har kommit på att brats är så jävla fula, haha ja de är dom. Ja, de får bli dagens kommentar: Brats är fula.

Nu ska jag fortsätta vara social, vi hörs kompisar! Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0