SLUT FÖR DAGEN

Hejhejblogg.
Dagen idag har gått så himla fort, praktik hela dagen. Och jag är jättte trött. Jag åkte hem idag och skippade träningen för att plugga, jag kom hem för en timme sen och har fortfarande inte rört böckerna. Shit. Jag orkar inte, jag funderar på att strunta i det och bara gå och lägga mig, jag menar, hur skönt hade inte det varit på en skala?
Chip vår lille vovve är hos oss idag, mys. Jag har saknar den lilla krabaten.
Men hörre ni, jag hoppas ni hade en toppen dag, jag orkar inte.
Pusspåer.


Min lilla babe.

Kommentarer
Postat av: LovelyC - Around the world

Hallo!

efter några veckors tystnad är jag tillbaka, har därför inte svarat på kommentarer försen nu! Hoppas allt är bra med dig!







/Caroline

2009-02-12 @ 02:54:01
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: LovelyC - Around the world

God morgon och förlåt för det sena svaret =)

2009-02-12 @ 10:41:06
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0