SEN NÄR BLEV JAG EN SOM ÄR VAKEN DYGNET RUNT?

Hejhejblogg.
Haha jag förstår inte varför jag blir offer för allting, igår, vi hade fixat lägenheten och allting, försökte städa upp tills kvällen. Sen går proppen, jäklar, helt svart i hela lägenheten, inga fönster eller ingenting alls. Och vi kan inte byta, för skåpet är tydligen i någon annan lägenhet. KUL.
Jaja, jag och Nic stack till bion, toppenfilm. Men huu, tårarna bara rann hela filmen, jätte sorglig. När vi kom tillbaka var strömmen tillbaka, NICE!
Ikväll lutar det mot party igen, men den här gången hos Lisa i vibble. Nu ska jag duscha, känner mig inte på topp.
Skriver säkert senare. Pusspåer.


Ibland blir det inte alltid som tänkt, tjejer. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0