JAG SER HÄLFTEN SÅ MYCKET

hejhejblogg.
Kom precis hem efter en bra match, har faktiskt aldrig sett oss så bra. Tyvärr gick de ju inte lika bra för min del, förutom att mina fötter värker, att jag har jätte ont i magen (mest för provet imorgon), är trött och fryser, så fick jag en boll i ögat, jippi! Jag är helt svullen runt om, ser suddigt och har sprängande huvudvärk! Ge tillbaka min kloka syn tack. Men men, trots alla klagomål, så är jag väldigt nöjd med vår insats.
Mina handlingar för dagen är inte många, jag har försökt koncentera mig på skolböckerna men oj hoppsan så hittade man en H&M katalog i närheten. Något liknande har det varit. Fyfy.
Och för att jag är så dålig, så har jag bestämt mig för att inte sätta mig här utan verkligen gå inför det kommande provet som är i morgonbitti. Så ja, sorgligt nog ska jag tacka för mig och lämna er här, men innan det:

Helgens..
Topp: mams mat, sovmorgon varje dag och lugnet + ridturen!
Flopp: Att jag var sjuk fram till lördag, jag fick inte träffa Nic och såklart mitt dåliga intiativ på pluggfronten!

Pusspåer så hörs vi imorn och önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi spelade verkligen as bra allihopa! Det här är ett lag, vi spelar för varandra. I love it! Synd att du skulle få den där satans bollen i ögat bara... :/ Hoppas det blir bättre snart. <3

2009-02-09 @ 17:13:15
URL: http://ingetmellanslag.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej! Jätte fin blogg. Hur har dagen varit? Komentera jätte gärna min blogg:)

2009-02-12 @ 20:34:43
URL: http://johanprinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0