HOMECOMING!

hejhejblogg.
Jag är hemma igen, superskönt! Det har verkligen varit en toppenresa, dock har jag saknat vissa personer olagligt mycket, typ Nic. Få den människan att inte vara så bra. (!)
Jag vill passa på att tacka min gästbloggare, bra bloggning.
Eftersom jag direkt ska hem till henne nu, så har jag lite brådis. Jag bloggar säkert senare om jag har tid. Tänkte bara dela med mig av dagens planer, och sen får ni en löjlig video från fjällen! PUSSPÅER.

 

1. Hem till Nicole och bara umgås, hon ska ge mig överraskning :D
2. In till stan och ta en shoppingrunda.
3. Ner till lägenheten i stan och fixa, måste ha Nic som sällskap, hon får stå ut.
4. Äta middag med Nic.
5. Bio ikväll, wonderful!
6. Party med flickorna, wiiiee, efterlängtat att se dom igen.


Se och njut ;)

Kommentarer
Postat av: nicole

Hahahaha, vadå att du var 10000 gånger sämre än mig på att filma ;)

2009-02-26 @ 11:38:42
URL: http://niicolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0