DEN BÄSTA AV DEM BÄSTA

Hejhejblogg.
Idag fick det bli ett lite senare inlägg, har ju faktiskt var ganska busy hela dagen. Skoldagen blev längre än förväntat, för att vi flyttade en lektion så vi får vara lediga måndag efter lovet. Efter skolan åkte jag hem och umgicks med min mamma, vi pratade om alla möjliga saker, kom faktiskt fram till en hel del också. Men det stannar mellan oss :)
Mitt humör idag har varit berg-o-dalbana, men nu känns iaf allt (Y). Kvällen består av tjejkväll med mimmsimm och Nic.
Så ja, jag bjuder på lite bilder istället för en massa text!



bara för att den gör mig så glad :)

Kommentarer
Postat av: Karla

Hej, vill du ha fler besökare till din blogg? Klicka dig bara fram till min sida så får du svaret. Ha det så bra och lycka till med bloggandet:)

2009-02-16 @ 20:49:52
URL: http://alrak.blogg.se/
Postat av: Lisa

hahaha vilken kul bild ^^ sista asså ;)

2009-02-18 @ 21:51:31
URL: http://trillingsystern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0