DRAMA QUEEN, JA, DU ÄR

Hejhejblogg.
Jag har bestämt mig för att inte vara någon drama queen och därför inte alls nämna ditt uppförande från igår. Självklart lackade du totalt ur för det första blogginlägget, fast du inte ens hade en aning om det handlade om dig eller inte. Trevligt med sådana människor.
Jag ska reflektera min kväll lite snabbt från igår;
Jag hade bestämt mig för att gå in på sävefesten på hamnplan, betala 100 kr och stå i garderoben och trängas med jobbiga människor där alla verkade ha klaustrofobi. Givetvis blev det en större flopp än någonsin. Jag kanske aldrig har ångrat så mycket att jag gick dit. (Nu struntar jag i att m jämt säger att man kan inte ångra något man gjort utan bara saker man inte gjort.) Vad flög i mig? Varför trodde jag att det skulle bli roligare än alla andra gånger? Har ingen aning. Nu blev det så iaf, jag gick dit, och ångrar det.

Det roligaste på hela kvällen var när Charlotte halkade i backen innan hamnen och rullade ner framför ett gäng. Jag och Sara hade svårt att hålla sig på benen för att det var så kul, samtidigt har jag lyckats ringa upp Jon Lindgren och han har tydligen hört ett eller annat. Jaja, med det här vill jag säga att om det fortsätter så här, så ser ni inte mig på fler sävefester.

Jag vet nog ingen mer som kan ha sjunkit så lågt så fort som du. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0