BETALT FÖR ATT AGERA

Hejje.
Jag älskar det här med att jag uppdaterar er när jag känner för, as skönt. Slipper skriva om mitt fantasilösa liv som ser likandant ut varje dag, utan mer runt om allt annat. Men självklart ska jag bädda in lite Ginaliv också.
Dagens ämne blir något som jag analyserat om en hel del.
Paradise hotell.
Jag förstår egentligen inte själv hur folk kan vilja se sådan smörja som det. Hur man ens sätter sig vid tv:n, kollar in hela timmar med ren skitsnack och bullshit. Jaja, visst alla är vi olika. Men det är ju inte äkta alls. Jag har inte lagt särskilt mycket energi på att forska om saken så ni får gärna rätta mig om jag har fel. Men va-faaaan, (säger jag med tonen från YRROL) deltagarna får ju betalt för att agera. Hallllå, vad är det för skit. 
Nu ska jag äntligen komma till den punkten jag vill. Varför ser då jag på det som verkar veta så himla mycket? - Jo, för att min pojkväns barndomskompis/granne är med!! När han åker ut, Den här Patrik då ska jag sluta att se. Det har jag lovat mig själv. Visst jag har fått skrattat högt många gånger sen han kom in till det där hotellet men det finns annat som får mig att skratta också. Så med det här inlägget avslutar jag med att säga att jag hoppas inte barn ser på detta, för dom förstår ju inte att allt är uppgjort.
Nu, vidare till en hel dags jobb. Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag saknar dig Gina. Och jag håller med. Paradise Hotell är bara ren smörja!!

2009-12-22 @ 15:09:28
URL: http://troublemakergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0