SKOLSTART!

hejhejblogg.
Idag är det första skoldagen, och jag har mycket mycket tid att blogga! Ovanligt va?
Jo det är nämligen så att jag börjar kl.1 och mathias ringde nyss och väckte mig (hade typ ringt 5 ggr innan men jag sov ju) Han var helt desperat över att jag var tvungen och plocka upp allt i hans rum för en viktig sak. Ahhh vad arg jag blev, att bli väckt på de sättet är inte okej..
Tillbaka till skolan så verkar våran dag bättre än någonsin, börjar som sagt kl. 13.00 och enligt rykten slutar 13.30, säkert lite information bara.
Dagens andra planer är inte många, saknar min mamma, men jag hoppas att det blir som planerat att jag ska åka ut till havdhem och se m:s match. Sen får vi se.
Ha en bra dag, pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0