NY VECKA

hejhejblogg.
Nu kan jag faktiskt inte börja inlägget med att säga att dagarna går fort, för det här har varit den segaste helgen någonsin.
Mitt påsklov började väl inte på topp. I fredags blev jag magsjuk som höll sig kvar till igår, där jag senare fick hög feber och super fökyld. Imorse vaknade jag också med en väldigt svullen och tjock hals. Finns det några fler vanliga influenser man kan få eller? Oj, jag känner verkligen att det här kommer bli mitt lov.
Eftersom jag inte kom så långt i fredags hann jag aldrig säga hej då till varken Nicole eller Linnea. Linnea kommer hem snart, eller på torsdag. Men det kommer dröja en hel vecka innan man får träffa Nic. Saknar henne supermycket.
Annars då, vad har hänt? Jo det har hänt en hel del. Mina föräldrar var ju inte hemma denna helg (kommer ikväll, äntligen!!! ), Så Sara och lite jag hade planerat en överraskningsfest för Robin min bror som fyller 20 nu i veckan. Så i lördagskväll stod det omkring 30 pers hemma i mitt kök i mörkret för att snart skrika grattis. Vad jag vet, (var ju dock inte på värsta festhumöret) så vart kvällen lyckad. Dom stunderna jag var i huset så såg alla ut att ha kul. Och det är ju bra.
Men men, nu är det ny vecka och jag har några fasta punkter på schemat. Imorgon ska jag jobba, vet dock inte hur länge, bara att jag börjar vid tio. Sen på kvällen antar jag att det är träning. Men jag får ju inte heller glömma bort och säga att Mathias fyller år imorn. Lär bli lite stressigt att klämma in allt det där.. På torsdag snackade M också något om bjudning, kan det vara då han ska firas klokt kanske? Får ta reda på mer. Fredag så fyller Robin 20. Då antar jag att det är stort släktkalas och så. På lördag vet jag att jag ska på någon bjudning vid lunchtid. Hemsk vilka suddiga planer. Och söndag var det något riktigt houseparty som jag skulle till. Fest hos Rasse eller liknanade. Jaja, jag får ta reda på mer!

På tal om hallonbåtar, alltså ingenting så tycker jag att det är väldigt, väldigt få bilder i min blogg. Och vad kan det bero på? Jo, min kära bror har inte trollat fram sladden så alla roliga bilder ligger på kameran, och där ligger dom väl bra också? ;)
Nej hörre ni, nu ska jag kolla lite resor, jag har stoooora framtidsplaner :) nej men vi hörs senare idag tror jag!
Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0