J I N A + N I K O L

Hejhejblogg.
Idag är der skärtorsdagen, som jag har hört en del personer säga, emosarnas dag. Min dag är ganska fullt ut planerad. Just nu för tillfället tar jag bara det lite lugnt, jag ¨ska snart börja plugga lite. Ikväll vid 7 ska jag hem till M på födelsedagsbjudning, MYS! Träffa halva släkten lär det väl bli :)Ikväll stannar jag nog kvar hos Mathias precis som jag gjorde i natt. 
Igår var det en lång dag, morgonpigg som jag är så vaknade jag vid 8 och gick upp för att fixa mig. Tog bussen in till stan vid nio och mötte upp mam. Utförde massa ärenden hela dagen. Jag älskar att shoppa med mam, inte bara för att hon betalar allt men det är mysigt ändå :P Igårkväll var vi och såg fotboll med några vänner.
Nu ska jag faktiskt ta mig tid som aldrig annars att spana omkring och läsa lite bloggar.
Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0