NI ÄR HELT GALNA KILLAR!!

Hejhejblogg.
Det är redan söndagkväll och min helg gick blixtsnabbt! Den har varit helt knäpp, jag har både skrattat och gråtit på samma gång. Jag kan berätta liten sammanfattning tänkte jag..

I fredags så följde Frida med mig hem, det var tänkt att vi skulle träna på kvällen men vi kunde inte fixa någon skjuts så vi fick lämna återbud. Vi bestämde oss senare helt plötsligt för att parta på kvällen vilket vi också gjorde. Föfest hos Nettis sen skulle vi till Ekeby där det var fest.
Allting var väldigt mysko. Det började med att när vi skulle gå in i lokalen så gick man igenom först vakt sen Entré. Dom stoppade mig där medans resten av tjejerna fortsatte. Såklart hade jag tagit väskan med allt innehåll. Och dom som sitter där sa "Få se i handväskan".. Jag fick småpanik men gjorde ändå som dom sa. Dom öppnade väskan och tog ut allt. Jag kände bara hur min kväll var slut redan där. Men vet ni va, dom letade om jag hade något vasst, som t.ex. nagelfil. Jag börja skratta för det var så larvigt och det kändes som man var på en flygplats.
Senare var det ganska mycket folk, men jag har aldrig varit med om något töntigare, några få tjejer stod och dansa i mitten, killarna satt på stolar slingrade längs väggarna och det spelades gammal 90-tals musik. Jag och Ella ville bara spy på musiken och alla gamla killar som försökte lägga in något.  Det kändes verkligen som man var på disco när man var liten - fast tillsatt med alkohol. Händelsen var inte ens värd att kalla fest. Jag och Ella tog taxi hem vid 2 tiden. Frida och Olivia hittade någon efterfest som tydligen hade varit kul.
När vi kom hem till lägenheten fick vi för oss att baka kladdkaka. Jag blev väldigt illamående och smakade därför knappt.
Vi somnade runt 3 tiden och jag var helt färdig när jag vaknade lördags morgon vid halv nio.

Min lördag var också helt galen, jag jobbade fram till halv fem, solade efter jobbet. Gick och handlade kvällsmaten som jag skulle göra med mamma. Mamma hämtade mig och sen åkte vi hem och fixade lite. Jag kände mig sjuk och somnade i soffan framför TV. Det blev ingen kvällsmat för min del. Fick inte i mig något och hade jag ätit så hade magen vänt ut och in på sig. Jag gick och lade mig vid 11 tiden, men vaknade därefter av att Tim ringde mig och sa att jag skulle ut och möta han vid vägen. Han var i Lummelunda 1 km från mitt hus mitt i natten vid 2 tiden. Hur nu det kom sig vill jag inte ens veta..
När jag träffade honom hade han två kompisar med sig.. Vi pratade och gick ett tag sedan gick jag in och lade mig.
Idag fick jag veta att dom hade gått in till snäck. Jag kan lova att dom inte visste vad dom hade gett sig in på då, men ni klarar allt, var det inte så ni sa? haha.

Jag är fortfarande sjuk nu, alldeles febrig och kall, så hoppas jag blir bättre. Krya på dig kära Gina, och nu. Duschen. Sen tack och go'natt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0