STRESS

hejhejblogg.
Bilden jag lade upp i förra inlägget var på Linnea. Och väggen är inte min, utan omgjord i photoshop av Alina skulle jag tro. Väldigt fin! Hittade massa cooola bilder på Linnéas data i smyg!
Igår var det fullt upp, jobbade sen hem och fixa lite. Lagade mat med mamma och massa mys. Sen iväg på förfest till Louise. Haha det var roooligt, sen vidare till party hos Anna. Inte så jätte mycket folk, men jag hade så trevlig ändån! Jag lägger upp bilder senare. Ni får två skämt!

GÅRDAGENS SKÄMT:


-Vad drömde du inatt?
- Jag vet inte, jag sov!

-Vad har Tove för telefonnummer?
-Vet inte, vi ringer och frågar henne!



Puss så länge!



Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0