SÅ ÄR DET NÄR MAN LIGGER PÅ TOPP (BOKSTAVLIGEN)

Hejhejblogg.
Jag är helt slut efter inatt och idag, så därför blir det ett lite kortare inlägg.
Igår var kvällen heltokig, 3 killar kom hem till Nicole och badade och såg film (vissa såg film, andra var upptagna) men sen flippade allt ur, haha fast på ett posetivt sätt. Kvällen slutade iaf med att en kille låg i ett rum och sov och vi andra 4 sov i en klump i en dubbelsäng. Vad som gjordes där ska vi inte ta upp. Det håller vi som var där som hemlisar. Hahaha. Jag hade jätte kul, och kvällens minnen får mig på bra humör än idag.
Jag och Nicole skulle i morse upp kl. 06.45 för att ta flyget till Sthlm. Vi somnade inatt vid 5 tiden och när klockan ringde imorse var det bara att kravla sig ur en del armar och upp och fixa sig. Gissa om jag och Nic var flamsiga då. Haha vi har skrattat hela dagen från morgon till kväll.
Från att gå över till shoppingsidan i Sthlm så hittade vi en hel del. Och såklart är vi trogna kunder för mitt favoritställe, kan ni gissa vad det är? Nämligen ginatricot :)

Här kommer lite bilder sen dagen iaf :)

Nicole på Fridays

Gina på Hötorget

När jag äntligen bestämt mig

Nicole och sin älskade mobil

Gina med Kungsträdgården bakom sig

Och på flyget var vi trötta efter en hård natt

Tack och hej, Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha trolig bild, sov båda och en kines framför plockade upp kameran eller? ;)

2008-09-26 @ 15:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0