NÄR JAG BARA PRATAR.

Hejhejhallåblogg.
Det här blir ett jätte stressigt inlägg för jag har massvis att fixa till morgondagen, (det händer inget speciellt bara lite som ska göras) .
Idag har jag varit i skolan, helt okej dag. Var bara grymt trött i morse hur det nu kan va när jag somna runt 22 tiden, kanske sover för länge? Jag åkte sedan hem och hämtade grejer för att ta mig till innebandy träningen. Kom hem nyss, är helt slut i både huvud och ben eftersom jag fortfarande har feber. Då tänker ni säkert nu " Smart tjej som tränar med feber" och jag svarar  "JAG VET!" men jag hatar att sitta på bänken och kolla, så lite var jag med, (egentligen stort sett hela träningen!)
Imorn har jag fullt upp. Först skolan, sen träffa två vänner, en lite närmre. Får se hur det går. Jag går inte in på något deeptalk nu, Skulle mycket hellre ta en walk and talk som vi kallar det med Linnea. DET SKULLE VERKLIGEN BEHÖVAS. Både för kropp och själ. Och mm vad jag låter engagerad...
Nej nu, sista fixet inför imorn. Har inte tid att sitta här!
SSSSSSen slänga mig död i sängen. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0