MIN FREDAG

Hallåhallåblogg.
Jag hoppas ni hade lika trevlig eftermiddag som jag! Efter skolan träffade jag Tim en stund, vi hittade inte på något speciellt utan pratade bara en masssa. Vi gick sen hem till Calle och Isak där vi umgicks ett tag.
När jag kom hem runt 6 tiden kände jag mig inte alls på topp. Så jag lade mig och vilade i min säng, men vaknade inte förrens imorse.
Idag fick jag veta att min dag var helt värdelöst, vi har en lektion nu på morgonen, sen har vi håla till halv 1. Usch, jag kan ju direkt inte åka hem. Och efter det har vi Estetisk verksamhet, - Drama.

Kvällens planer är att träna, sen bara åka hem och ta det lugnt. Mamma skulle laga min favoritmat, så vi får se om det kanske kunde öka min matlust lite iaf..

Jag hoppas att ni läste alla gårdagens skämt! Här kommer ett nytt DAGENS SKÄMT:

En känd sångare sjöng på sjukhuset.
Han avslutade med en glad hälsning:
-Hej då! Hoppas att ni verkligen blir bättre!
- Tack detsamma, svarade patienterna


Kommentarer
Postat av: m

Du och Tim, nåt mellan er hehe ni verkar träffas mycket.!

2008-09-19 @ 20:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0