JAG GÅR VIDARE

hejhejblogg.
Jag hoppas inte att ni missade förra inlägget med massa bilder, väldigt sevärt skulle jag säga! :)
Idag är det full planering. Först skolan, sen hem med bussen kvart i fyra. Packa allting sen in till stan igen en timme efter för träning. Sen hem till Frida och fixa oss sen kanske party. Men det får vi se om vi orkar eftersom det är jobbet kl. 9 imorn. Jag kommer dö känns det som nu, för när jag vakna imorse längtade jag bara till att få gå och lägga mig och sova igen. HÄRLIGT. Vadå laddad för dagen liksom. NEJ, men jag tar mig igenom den. Lovar.

Jag vet inte varför, men jag känner bara för att nämna ett namn som är värt att läsa, STINA. Tack. Du bryr dig alltid.

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad snäll du är gumman, du betyder mycket sen långt tillbaka så vet jag vart jag har dig. tro mig!

2008-09-15 @ 00:24:43
URL: http://karolinastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0