JAG ÅKER IMORGONBITTI

hejhejblogg.
Tog för en stund sen ett farväl av F. Ahh vad jag kommer sakna henne. (Som om jag ska vara borta en månad typ? Hallå vi pratar faktiskt bara om 8 dagar.) Meeeen ändå! Det har varit så tomt dom här dagarna utan F. Och sen en vecka till. Jag måste stå ut.
+ Att idag fick nog alla som jag ett mail om att det är sävefest på torsdag. So bad for me. Men jag ligger iställeet på playan och dricker milkshake, (säger vi).
Men men, tillomed jag som vet vem som ska gästblogga blir alldeles stissig av en pirrande känsla av vad människan kan hitta på. Jag hoppas verkligen attt person bloggar ofta bara. :)

Jag är nästan klar med packningen, ännu lite småfix klar. Jag har nog fått lite resfeber. För jag är lite nervös!
äsch jag har inget klokt att skriva. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nåde din gästbloggare om han/hon suger, då måste jag styra upp. Det är fan min plikt Gina.......





/ :)

2008-09-29 @ 21:49:24
Postat av: 90 10 07

Nåde din gästbloggare om han/hon suger, då är det tyvärr min plikt att styra upp Gina :)

2008-09-29 @ 21:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0