ETT ÅR SEN OCH ALLT VAR PERFEKT

hejhejblogg.
Nu har jag datakunskap i skolan, KUL! I hate it.
Imorgon är det drygt ett år sen vi tre hade planerat en överraskningsmiddag åt henne. Vi fyra, som skulle vara i vått och torrt. Vi fyra som sade att inget kunde dela på oss. Ett misstag och det är som att alla fyra går skilda vägar. Att en person kan dela på oss var otroligt.
Alla tårar som man fällt för oss fyra, alla gånger vi skrattat ihop. Allting är som bortblåst, men kanske är de bäst så?
Jag saknar inte er, för ni är inte detsamma. Men jag saknar det vi hade.
Att alla minnen kommer som en dusch över en när man hör gamla låtar eller texter vi skrev, är väl kanske inte så konstigt. 
Men egentligen spelar ingenting någon roll. Jag kan verkligen inte tro på vad jag sagt för en tid sen. Ledsen, men det kommer aldrig bli så igen. Vi stryker bara ett streck över det bra som va, och börjar om.. i skilda vägar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0