DU ÄR INTE DEN JAG TRODDE, BABY

hejbloggigen.
Jag är helt virrig, och vet varken ut eller in just nu. Jag vet inte hur mycket man ska ha med sig, så jag bestämde mig för en kort paus. Jag är nästan klar, hudgrejs ska ännu ner och det hatar jag att packa. Jag får nog be mamma lite om hjälp. 

Just nu känner mig lite glad, mitt saknade F. skrev just ett sms och sa att hon är påväg hem äntligen. Har saknat henne jätte mycket, fast hon bara har varit iväg en vecka. En annan tanke som får mig glad är händelsen när jag kom hem i lördags. Mina föräldrar sa att dom bokat en resa nu till Paris och Disneyland i november som en födelsedagspresent åt min lillasyster. Och jag skulle få följa med. Det ska bli så kul, jag har varit fär förut men det skadar ingenting, I LOVE IT! Det får mig att känna mig liten och barnslig igen då den där känslan av spänning kommer ifrån tivoli och händelser. Min lillasyster Linn vet fortfarande ingenting, så jag hoppas inte hon läser min blogg nu! :)
Jag måste också dela med mig av min Nicole, vi har suttit ihop hela veckan och den enda natten på hela veckan vi inte sov ihop var i fredags. Nu nämligen gör vi nästan allt tillsammans.
Igår blev jag dock väldigt besviken på en av mina närmsta kompisar, jag trodde jag visste var jag hade henne, men det var helt fel. En känsla som gjorde mig riktigt illamående och arg bevisar att jag inte kommit över allt ännu. Och när den personen gjorde som igår, då vill jag bara vifta bort dig.
Det ska helt enkelt bli underbart att åka bort. Och glöm inte att bloggen kommer vara uppdaterad ändå, - av min gästbloggare! Och självklart kommer jag att några gånger blogga bortifrån Albufeira. Jag tar med mig en kamera med tomt minne, så bilder ska det bli!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: nicole.

Kommer sakna dig så baby :(

2008-09-28 @ 18:35:58
URL: http://niicolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0