DET ÄR INTE KUL UTAN LINNÈA.

hallåhallåblogg.
Igår var jag med Hanna efter skolan sen tränade vi innebandy på kvällen, första träningen för hösten, jätte kul!

Helt pissig dag idag, allt är fel. Vi hade en lektion, helt värdelös lektion, gjorde ingenting. Åkte sedan hem och sov. Trött och sur på allting, särskilt på dig. Du beter dig omoget och bara tror att alla bitar ska falla på plats även om du inte anstränger dig. Men vet du vad, jag klarar mig själv, och jag klarar mig på egen hand. Utan dig. För fortsätter du såhär mår jag bättre med dom andra.
Håller på att slinga håret, så om en stund ska jag tvätta ur det.
Förresten, jag träffade Frida igår, så himla efterlängtat. Du är en av dom bästa.
Nu orkar jag inte blogga för mitt humör är nere vid Kina. Så kl. 20 är jag bänkad framför TV. STÖR MIG INTE DÅ! IDOL!
Puss.


26 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0