TILLBAKA I SVERIGE

hallå hallå :) Gina här! Jag hoppas verkligen ni har trivits med min gästbloggare, jag ska tacka för att hon har ställt upp!

Jag har haft det helt underbart, vädret har varit toppen, 27 grader och sol hela veckan och jag har haft supermysigt! Just nu sittter jag på Hotell Connect i Sthlm. Imorgon går flyget hem på eftermiddagen, så jag får se om jag kan klämma in lite shopping då.
Jag är dock inte nöjd med min bränna, men det försvinner ändå så fort. 
Om jag får tillgång till data imorn kommer lite bilder från resan att visas.

Hörs imorn. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: s.

miss you Darling <3

2008-10-08 @ 17:19:08
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0