TAR UT EN LITEN DEL

hejhejblogg.
Jag vet inte vad jag ska skriva, egentligen behöver jag skriva av mig jätte mycket, har så mycket att säga, har så mycket att förklara och bara agera ut mig på något.
Jag kan ju börja lite smått med vänner, jag är så sjukt irreterad. Vi SA att vi skulle prata med varandra, och om det var något problem skulle vi ta upp det och så vi slapp alla missförstånd. Men det första du gör är och springer iväg när jag försöker prata och berätta vad som försigår. Men jag orkar inte, du är hopplös. Jag ger upp. Jag börjar med nu att hålla det mesta för mig själv, det verkar vara bättre så, man slipper bli besviken på tjallrande vänner och dom som håller saker för sig själv verkar vara gladare.
Jag vet att det kommer bli så svårt eftersom jag är en ganska öppen personen som älskar att dela saker med andra. Men alla förrändras, och det är väl något jag nu också ska göra, antar jag.
Så käft på alla och sluta klaga. För prata inte med mig om det, vad ni / du än säger så håller jag det för mig själv.
Nu borde jag gå och äta eftersom jag skippade frukosten. tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0