I MISS YOU

Hejhejblogg.
Nu är jag hos Linnéa. Hon ligger ännu i sängen och verkar ganska trött. Vi hade myskväll igår. Det har blivit mycket sånt på sistone. Kvällar med mjukisbyxor och uppsatt hår, tända ljus, tv-program eller filmer, och lite tilltugg till det. Så mysigt, I LOVE IT! Jag kanske har blivit lite hemmig av mig. :)
Jag saknar min mamma. Min mamma som är hemma just nu och ber mig komma hem ikväll för mys. Min mamma som alltid ställer upp.
Dagens planer är ganska oklara med jag vet att jag har en del saker på schemat. 

Först och främst ska jag ta en promenad innan frukosten, sen äta frukost, fixa i ordning mig, möta upp syster för eventuellt en bio i eftermiddag, lämna kläder hos mamma i stan, träffa Frida för att planera kvällen.
Kan bli en helt okej dag?
- javisst.

Nu tycker jag att fuking D kan höra av sig. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0