Heartbeat

helloyellow, igår vad jag på födelsedagsfest med massa tjejer, kul. även ginas kompisar kom dit, linnea och frida lite otippat, men så slutade det iallafall! vi drog oss hem mot jocke och där var guysen, folk började pallra sig hem efter att dom blivit hämtade utav sina pojkvänner? haha. det slutade iallafall med att jag och jenny var sist kvar på plats, som alltid. hon är bäst, den tjejen. och roligt hade vi ocksåå.. förutom att hennes cykel försvann, men det återfann hon idag som tur var. sedan ringde hon till mig och ville äta på MAX, självklart ställer jag upp så hon kom hit och vi åkte ner och tjockade oss, yee. nu ska jag se klart PS I love you, och senare åka och dansa.. jag älskar det! skriver kanske senare, pusshej!

Kommentarer
Postat av: gästbloggare

Nejjeee. sämst

2008-10-05 @ 12:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0