HAPPPYYY

Hejhejblogg.
Jag är på toppenhumör, men ändå svintrött. Jag spinnade innan skolan idag, oh vad duktig jag blivit :) Undra bara hur länge det kommer hålla?! :)
Ikväll ska jag sova hos Frida, MYYYYS! Vi har en del att planera, fast grundtanken är för att ingen kan hämta mig i staaaan. Men det låtsas vi inte om.

Jag saknar min Nicole. Jag ska boka upp henne på lördag har jag bestämt. Jag har saknat henne supermycket. Och hela kvällen ska vi se gossip girl. Och mmmm vad hon kommer älska mig efter det. Sure. Nej jag mutar henne med lite gooodis. Det fungerar alltid.

Btw, ooops vad klockan blev mycket. Måste in och börja småstäda lite inför...
Pussspåer.

Kommentarer
Postat av: nicole.cole.

jo, du vet precis hur du ska göra ;)

2008-10-30 @ 22:41:34
URL: http://niicolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0