VÅR VÄNSKAP KOMMER GÅ TILL HISTORIEN

Jag har en jätterolig, fantastisk och underbar nyhet att berätta! Gotlands bästa kvartett håller på att återförenas! Det som hände efter min och Ginas minst sagt känslosamma möte i lördags var att på söndan satt Gina och Linnea och pratade igenom allting, det blev nog också ganska känslosamt. Jag och Maja träffades i lördags och pratade också om att vi saknade oss fyra och skulle ge vad som helst för att det skulle bli som förut igen då vi hängde ihop i vått och torrt. Idag ringde Linnea och jag blev så himla glad eftersom det var flera månader sen vi pratade på telefon sist och började nästan gråta när hon sa att allting kommer bli bra igen. Allting är påväg att förändras tillbaka och jag har inte vart såhär lycklig sen i juni innan allt hände. Jag lovade ju igår att korta ner mina inlägg så det här får räcka men vill bara säga att du lyckades inte. du knäckte inte oss. Och du var inte värt ett skit av det här. Det här kommer bara göra oss starkare det är jag säker på. Mamma Mu, Kråkan och Piff & Puff, vi hör ihop och jag älskar er. 
                       

Kommentarer
Postat av: en gråtmild maja

ÅHH JAG DÖÖÖR! jag är så happy happy så jag svimmar och alla glada celler som hoppar omkring i min kropp! jag älskar er alla och ni kommer ALLLTTTIIIDDD ha en plats i mitt hjärta. HURRA FÖR ER!! :D

2008-11-18 @ 19:19:23
Postat av: alina

åh jag hoppas verkligen inte du skyller på den jag tror, det hade bara bevisat hur lite du helt uppenbart lärt dig av händelsen..

2008-11-18 @ 23:20:57
URL: http://aboutalina.blogg.se/
Postat av: ylva

alina, du var inte med under den här tiden. du vet inte vad jag tyckte,tänkte och kände och jag skyller inte på nån, så jävla dum i huvet är jag inte. jag skulle bara önska att du nån gång slutade lägga dig i alla andras liv och ha åsikter och allt, och framför allt lämna den här bloggägaren ifred, hon har gått vidare, det är kanske dags att du också gör det?

2008-11-19 @ 18:54:58
Postat av: alina

jag anser att jag pratat tillräckligt med den här bloggägaren aka gina för att kunna yttra mig i ämnet. dessutom är det ju en blogg öppen för alla, dvs att vem som helst är välkommen att ha åsikter. du däremot har ingen aning om vem jag är och har därav - tyvärr - ingen rätt att yttra dig om huruvida jag lägger mig i andras liv eller inte.

2008-11-19 @ 21:37:28
URL: http://aboutalina.blogg.se/
Postat av: ylva

okej, så jag vet inte vem du är och har därför ingen rätt att yttra mig om hurvida du lägger dig i andras liv eller inte..ja det kan väl låta vettigt. men, du har ingen aning om vem jag är och kan ändå säga saker du inte har någon aning om eller anklaga mig för att skylla på fel personer? hmm, nja de är allt nått fel i den här texten..

2008-11-19 @ 22:23:50
Postat av: alina

gumman, vad du vet om vad jag vet finns inte.

2008-11-19 @ 23:17:27
URL: http://aboutalina.blogg.se/
Postat av: maja

allvarligt, skaffa dig något bättre att göra på fritiden än att lägga dig i folk liv. seriöst, det är ju fan tragiskt.

2008-11-20 @ 15:06:05
Postat av: ylva

det här slutar NU okej! jag tänker fan inte börja diskutera MITT privatliv på en öppen blogg jag hoppas verkligen du förstår det alina så ge dig bara

2008-11-20 @ 16:08:53
Postat av: Linnea

ahaha sheeat.

2008-11-20 @ 17:49:57
Postat av: alina

haha tjejer jag har inte bett om någons privatliv, den delen har jag (om det inte redan är helt uppenbart) fått ta del av ändå. du besvarade min kommentar och då försvarar jag mig! förvänta dig inte att du kan gå osynligt förbi i en blogg.

2008-11-20 @ 20:26:50
URL: http://aboutalina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hihi tack:D<3

2008-11-25 @ 11:02:59
URL: http://cyreus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0