THUS CONSCIENCE DOES MAKE COWARDS OF US ALL

Ni kanske tycker jag är nördig men det där citat är faktiskt från Hamlet och jag tycker det är så sjukt bra!
Imorse vaknade jag sådär häftigt, alltså jag vaknade precis ur en dröm och kunde inte fatta att jag var tvungen att gå upp och gå till skolan. Jag fick för mig att det var lördag och blev skitirriterad. Men jag tog mig upp på nått sätt och första lektionen kunde jag knappt öppna ögonen. Igår var ju jag och Evelina och lite fler från skolan fackelbärare. Det var faktiskt jättekul och jag fick se en del svenska skådespelare som Gustav Skarsgård, Andreas Wilson och sånna hetingar..
Vi hade en diskussion på klassrådet idag, då alla sammare var upprörda över att de aldrig fick göra nått kul på resursdagar och liknande och att vi esteter bara fick ha roligt hela tiden. Ja, även om vi t.ex. får kolla på dansföreställningar måste vi ju alltid analysera efter så det är faktiskt inte alltid jättekul! T.e.x är jag sjukt nervös, stressad och orolig för kulturcafèt eftersom våra koreografier inte är klara och allt ska sitta på måndag!

I helgen kommer mammsen och pappsen, det ska bli så mysigt! På fredag vill Rebecca att jag ska följa med henne till Kungliga för att se treornas projektföreställning, det blir säkert amusing. På lördag ska vi träffas och träna inför onsdag, gå på stan och sedan på kvällen är mina planer fortfarande lite oklara men det blir nog bra tillslut. Söndag fyller gullungen Maria 6 så jag ska på barnkalas och sedan ska jag ut och äta med familjen för att det är min käre fars b'day! '
Ikväll har jag flera nya osedda Gossip Girl avsnitt, avsnitt 11 av PB och igårs Grey's inspelat. Min kväll hade alltså kunnat vara underbar, dessvärre kommer jag inte hinna se allt, hmm vad ska jag välja bort..Well, that's a later problem, nu ska jag göra historia läxan, suck. 

 the good old times.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0